Subject: Projekti kooskõlastamise taotlus. Elektrikaablite vahetamine VKG Elektrivõrgud OÜ tellimusel, kinnistu 1.Mai tn 2, Narva linn
From: "Jelena Kelvet" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 11:29:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Reaalprojekt OÜ koostas VKG Elekrivõrgud tellimusel „Narva linnas 6kV
maakaabelliinide nr 24, 31, 41, 66, 67, 156 ja 160 rekonstrueerimise“
elektriprojekti nr P24002A.

Projekteerimise eesmärk: vana amortiseerunud keskpinge elektrikaablite
asendamine uute vastu.

Vanad elektrikaablid viiakse tööst välja. Uue kaabli trass on näidatud
asendiplaanil P24002A_TP_EL-4-02_asend.

Ehitustööd on muuhulgas projekteeritud 1.Mai tn 2, Narva kinnistule,
51101:007:0040. Kinnistul asub Viru Maakohtu Narva kohtumaja.

Kinnistu omanik on Riigi Kinnisvara Aktsiaselts, valitseja -
Justiitsministeerium.

1.Mai tn 2, Narva kinnistul projekteeritav elektrikaabel tõmmatakse
olemasolevasse reservtorusse, mis oli paigaldatud tänavavalgustuse
ehitustööde käigus. Reservtoru osaliselt paikneb ülalnimetatud kinnistul.

1.Mai tn 2, Narva kinnistul kaeve- ega taastamise töid antud projekti
raames ei teostata, kuid tekib kohustus elektrikaablit taluma.

Kirja manusena saadan dokumendid kooskõlastamisele.

Dokumentide koosseisus on asendiplaan, Tehnorajatise ehitamise
kooskõlastuse plank ja servituudiplaan.

Servituutide lepingute sõlmimisega tegeleb VKG Elektrivõrgud ise. VKG
spetsialist võtab Teiega ühendust kahe-kolme kuu jooksul ja lepib notari
ajast kokku, et servituudi lepingut sõlmida.

Palun digitaalset allkirja kirja manuses olevatele dokumentidele.

Olen valmis kõikidele küsimustele vastata. Küsimuste korral palun võtke
minuga ühendust tel. 5557 6884.

Jelena Kelvet

Elektri- ja sidevõrkude projekteerija

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

+372 608 1100

+372 5557 6884

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee